Zuzana Taucová

Bývalá samoživitelka a  dobrodruh neustále .) 
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1640x

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Zuzana Taucová

Jsem lenoch? Ne, jsem hodná

Měla bych jít cvičit, plavat, do kina, do divadla, na večírek, na víno a možná ještě na výlet a ideální by bylo stihnout tak tři aktivity denně.. po práci! Jsem přeci po dvou letech, osmi měsících a devíti dnech sama! Sama bez dítěte, které mám u sebe pořád, pokud nejsem v práci; pracuju od února. Bez syna jsem do teď byla maximálně 18 hodin. Ne, nejsem jím posedlá, ale babi děda teta strejda daleko, tatínek blízko, ale nefunkční...

13.8.2014 v 18:07 | Karma: 7,16 | Přečteno: 557x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Ádr skoro bez skal

Po sto letech jsem se vypravila do Adršpachu aka Ádru. Fotky skal má asi každý, proto přináším pár jiných střípků, které jsem si - narozdíl od skal - nepamatovala. Dobře, jedna klasika závěrem tam je.)

15.7.2014 v 13:33 | Karma: 12,11 | Přečteno: 626x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Taucová

Chudinka, má děcko...

Měla jsem pánskou návštěvu. Tak proč by ne, jsem sama, tedy skoro sama, mám dítě. Ozval se mi kamarád, či spíš známý, zda u mě může přespat. Že má práci v Praze dva dny po sobě, aby nemusel jezdit domů. Dlouho jsem ho neviděla, snad 10 let? Jo počkat, vlastně asi před rokem jsme se viděli a říkal něco jako že se soustřeďuje na matky samoživitelky, že má u nich větší šanci... nejsem si jistá, zda na vztah...či na zásun? Podezřívala jsem ho spíš z toho druhého.

12.6.2014 v 12:07 | Karma: 26,66 | Přečteno: 3458x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Mám to dítě prodat na orgány?

Školka. Je málo školek a hodně dětí. To je super. Kdysi si přihlíželo k tomu, zda je matka doma s druhým dítětem a přednost měly matky, co chodí do práce. Kdysi se přihlíželo k tomu, zda je matka samoživitelka, ale matky vdané si stěžovaly, že nevdané matky se prohlašují za samoživitelky

6.3.2014 v 13:42 | Karma: 17,68 | Přečteno: 2690x | Diskuse| Společnost

Zuzana Taucová

Autíčko, autíčko, popojeď maličko

Ne maličko, ale rychlostí 30km/hod jezdí auta na šestiproudé autodráze dlouhé 36 metrů ve stanici techniků v Praze na Podbabě. Autodráha má hodně zatáček, na rovině by ta auta mohla jet rychlostí až 150km/hod! Kromě auto jezdí na Podbabě i vlaky a tramvaje. Železnicové modelové kolejiště je stavěno podle motivů skutečné tratě v poměru 1:87. Projektové práce na něm začali již roku 1979, po různých peripetiích nabyl konečné podoby až roku 1991.

14.2.2014 v 9:50 | Karma: 6,51 | Přečteno: 393x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Svátky 2013 obrazem

Díky mému synovi a bláznivému holandskému kamarádovi Edovi, který na facebook skoro celý rok dává malebné obrázky zasněžených chaloupek vánočně vyzdobených, jsem opět objevila kouzlo Vánoc. Letos jsem to moc nestihla, ale příští rok budu se světýlkama konkurovat tomu pánovi, co jich m á na domě asi milion. A jasně, se sněhem by to bylo jinačí, ale za mě osobně...líbilo se mi to i tak! Mrkněte. Na fotkách je můj otec a můj syn. A mých rodičů pes.

17.1.2014 v 7:00 | Karma: 11,56 | Přečteno: 442x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Taucová

Jak jsem si myslela, že jdu na rande

Co mám dítě a nemám muže, ven už moc často nechodím. Před Vánocemi jsem však byla a poprvé se bavila se starým známým, tedy známým do té doby pouze od vidění. Slovo dalo slovo a domluvili jsme se, že se ještě uvidíme. Pro jistotu jsem domů donesla i kus jeho oblečení v tašce. Náhodou. (Náhoda neexistuje, víme). Měl stejnou barvu jako můj svetr. Miluju tyhle náhody.

15.1.2014 v 8:40 | Karma: 23,82 | Přečteno: 2923x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Rádi bychom Vám pomohli, ale…nechceme!

Chci se s vámi poradit, jsem blázen já, nebo oni? Já jsem matka samoživitelka, tuto cestu jsem si jak už to tak bývá, nenaplánovala, ale stane se. Sama jsem od třetího měsíce těhotenství. A sama jsem zvyklá se o všechno starat, ono mi taky nic jiného nezbývá. Navíc zbytek mojí primární rodiny žije 150 km daleko.

6.11.2013 v 11:46 | Karma: 33,03 | Přečteno: 10268x | Diskuse| Ona

Zuzana Taucová

Ale prosím, jak si přejete!

Slyšeli jste už někdy o tzv. objednávání z Vesmíru? Já už před poměrně dlouhou dobou. Ale pořád jsem asi něco dělala špatně či co...

9.2.2013 v 15:50 | Karma: 14,57 | Přečteno: 826x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Internet pro všechny nebo mediale?

Ministr vnitra chce od 1 .8. 2011 zrušit internet zdarma v knihovnách... jak správně napsal ve svém blogu pan Votruba, je spousta lidí, kteří si nemohou dovolit počítač, připojení atd. a knihovna je pro ně možné řešení, jak zůstat v kontaktu, jak hledat práci atd. Ano, jistě, existují i internetové kavárny, avšak jistě ne všude a jistě ne zdarma.

22.7.2011 v 10:10 | Karma: 9,34 | Přečteno: 955x | Diskuse| Politika

Zuzana Taucová

Komu není rady, toho pobleju!

Nemám rád zimu, protože je zima! Nemám rád léto, protože je vedro! Teď je sice ještě jaro, ale už to občas začíná zavánět létem a vedrama... a „to“ je nejen počasí, ale i někteří naši milí spoluobčané, což je obzvláště příjemné, jedete-li v MHD, ideálně každý den ráno v narvaném autobusu a bonus navíc je, když jste nedávno přestali kouřit a navrch jste těhotná, takže vaše čichové buňky cítí co už dlouho ne. Pravda, více voní stromy, tráva, kytka, ale každá mince má dvě strany...

25.5.2011 v 9:36 | Karma: 11,22 | Přečteno: 1462x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Nemoc dnešních dní: nákupní horečka!

No tak vážení, tedy hlavně vážené, dva volné dny před námi a výplata na účtě.. Takže si to raději sepíšu a utřídím myšlenky, než vyrazím do víru velkoměsta. ...nakupovat!

7.1.2011 v 23:10 | Karma: 7,88 | Přečteno: 1013x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

České psycho: do sprchy s pavoukem!

Dnes jsem absolvovala již pomalu tradiční oběd s kamarádkami, jako vždy jsme řešily mnoho problémů. Co například? Jedna z nás se bude stěhovat a sprchu bude mít ve sklepě.. alespoň pro nějaký čas, a co ji tak trošku trápí? Pavouci!

12.12.2010 v 17:05 | Karma: 10,50 | Přečteno: 1259x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Jak jsem dělala autoškolu

Blíží se čas výměny řidičáků vydaných před rokem 2001 a ačkoliv se výměna netýká, zavzpomínala jsem se slzou v oku na to, jak jsem dělala autoškolu. Nebo snad lépe říci autoškoly?

18.10.2010 v 13:10 | Karma: 19,22 | Přečteno: 2919x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Moje první osmička

..je už pár hodin venku! .. skoro celá. A já čekám, co se bude dít, zatím to jde. Zatím to jde, tak napíšu, jaké dobrodružství to bylo, protože myslím, že lidi se míň bojí, když vědí, co čeho jdou.

2.9.2010 v 21:32 | Karma: 7,48 | Přečteno: 978x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Lituji, nemáme...

(Ke čtení tohoto článku si prosím pusťtě toto - je třeba zvuk) Naposledy potáhnu z cigára, špačka zahodím na kachlovou zem a otočím se na něm na podpatku mých proklatě vysokých bot. Prý se tu nekouří, ale.. co oči nevidí, to srdce nebolí. A moc očí tu dnes již není a ty, co zde zůstaly, toho moc v té tmě nevidí. Říkáte, že si můžou rozsvítit? Lituji, šetříme.. světla nemáme. I žárovky se prodaly na černém trhu, po 75 a 100 wattových je teď velká sháňka a vydělalo to pěkný balík peněz.

1.9.2010 v 18:30 | Karma: 6,75 | Přečteno: 1160x | Diskuse| Politika

Zuzana Taucová

Chodíte rádi k lékaři?

Já třeba ano! Přijde mi to jako ohromné dobrodružství - něco jiného, než sedět na kancelářské židli: člověk vlastně jede na výlet, pak potká spoustu nových lidí :) a nakonec lékaře, vzdělaného člověka, který se o něj zpravidla postará, porad, pomůže, ulehčí. A jednak prostě.. mám pro lékaře slabost! :)

8.7.2010 v 10:25 | Karma: 11,91 | Přečteno: 1748x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Jak jsem projížděla Belgií

Jednoho krásného dne jsem se vydala do Holandska.. přes Belgii, nejprve do Bruselu letadlem a pak dál vlakem. První dojmy popíšu, na dojmy další si asi budu muset chvíli počkat. Přeci jen, když beru i zpáteční cestu, budu trávit v Belgii tak 6 hodin čistého času, z toho 4 ve vlaku, 2 na letišti.

2.5.2010 v 19:50 | Karma: 10,88 | Přečteno: 1419x | Diskuse| Cestování

Zuzana Taucová

Proč miluju edith piaf

Vrabčáka z předměstí... kvůli jejím písničkám? Kvůli jejímu životu? Kvůli tomu, že byla, jaká byla. Částečně asi proto, že máme pár věcích společných..a proto, že je.. tedy byla.. ú-ža-sná. Protože byla schopná zprostředkovat život mnoha lidem, protože nezpívala o kráse a pozlátku, zpívala o životě, o životě, který ji pohltil. A který žila na sto procent, možná i na víc...

14.3.2010 v 3:32 | Karma: 10,48 | Přečteno: 1175x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Dopis o Mírovi - 14.8. 1995

Jako malá jsem si psala deníčky, což mi do určité míry vydrželo dodnes. Zde je přepis malého kousku z jednoho, to mi bylo 14 let. Některá jména i jeden místní údaj jsou změněny.

13.3.2010 v 15:16 | Karma: 10,79 | Přečteno: 1111x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Jak jsme šli na snídani do café Savoy

Budík jsme si dala na 7.07, vstala jsem v 7.35 po několikáté sérii zvonění budíku. Sprcha, na sebe něco nového z nedávných nákupů, řasy, najít šaty pro holky z práce, aby si mohly vyzkoušet - brzy máme ples. Přítel čekal kousek od domu s autem. Jeli jsme na Újezd do Savoye. Cestou jsem vyprávěla, jak bylo v Irsku. Přivezla jsem přítelovi pár dárečků, což jsem mu předtím i psala smskou, odepsal, že jsem si neměla dělat starost. Starost?

12.3.2010 v 13:40 | Karma: 14,56 | Přečteno: 1680x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Jak jsem se jela asociovat

Můj milý deníčku, již nějaký ten pátek pracuju, od loňska k tomu zas studuju – dálkově. Když mi tedy přišla od doktorandů zpráva, že se koná litka fakulty, řekla jsem si fajn, pojedu se seznámit! A jela jsem.

26.2.2010 v 21:30 | Karma: 9,77 | Přečteno: 1141x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Jak jsem byla fotit kluky, co se perou

Můj milý deníčku, jednoho krásného dne jsem se vydala do jednoho ne až tak pěkného města fotit kluky, co se perou.

24.2.2010 v 7:46 | Karma: 9,81 | Přečteno: 1283x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Taucová

Jak jsem byla v nemocnici

Můj milý deníčku, tak si představ, že jsem byla v nemocnici na operaci! Víš proč? No prosimtě, něco mi vyrostlo v prsu, už zas! Takže se rozjel kolotoč - vyšetření ultrazvukem, pak k doktorovi – velice sympatickému – nechat se osahat, pak na biopsii.. To teda nebylo dvakrát příjemný, do prsu člověku vsunou nějakou jehlu nebo co, vlastně spíš kleštičky, který vypadají jako jehla, pak s nima v prsu párkrát zakřupou a odeberou tkáň. Pak se čeká na výsledky a už je to tady: phylloidní expanzivní tumor, nezhoubný, který jde jen a pouze vyřezat. Jak mne poučil pan doktor Sympaťák, tak ten tumor roste jako blázen, až třeba do velikosti dětské hlavičky a prso může prasknout.. no já jsem se svýma malýma prsama spokojená, takže žádný zvětšování nebude.

23.2.2010 v 20:58 | Karma: 32,22 | Přečteno: 2344x | Diskuse| Ostatní