Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem byla fotit kluky, co se perou

Můj milý deníčku, jednoho krásného dne jsem se vydala do jednoho ne až tak pěkného města fotit kluky, co se perou.  

Zuzana Taucová

O celé akci jsem předem nijak nepřemýšlela, hlavní pro mě bylo, že si zkusím vyfotit něco nového, hurá hurá. Když jsme však přijeli na místo, přemýšlet jsem pomalu začala. Hala byla ještě zavřená, tak jsme šli do nedalekého občerstvení. A tu jsem začala tipovat, kdo se chystá na tu samou akci, co my. Ano, rozpláclé nosy, plešaté hlavy, bombry..  to zrovna není moje krevní skupina. Ano, mám předsudky a ráda si nechám změnit názor... Ale byli tu i fanoušci jinačího vzezření, i celkem dost holek,  to mě překvapilo.  Sice jde o zápasy mužů, ale čekala jsem, že na takovou  -  dle mě – kruťárnu chodí spíš chlapi, ženský jsou citlivky.

A jelikož jsem taky žena citlivka, tak jsem  se bála, bála jsem se, že zahodím foťák a uteču, že se na to nebudu moct koukat. Ale neutekla jsem. Popadla jsem foťák a dělala to, kvůli čemu jsem přijela.  Mezi lovením těch nejlepších snímků jsem přemýšlela o motivaci zápasníků, proč  ve svém volném čase někomu ubližují...

Párkrát jsem byla s foťákem kousíček od nich, když do sebe byli zakleslí na zemi a sbírali zbytky síl k dalšímu výboji.  Slyšela jsem, jak namáhavě dýchají a tu mnou proběhla vlna empatie -  vzpomněla jsem si, jak jsem se coby malé děvče ve svém volném čase chodila prát s klukama do lesíka hned vedle sídliště. Pravidla jsme si nikdy nestanovovali, ale šlo o to dostat toho druhého na zem a  chvíli ho tak podržet, dokud nerezignoval.  Nemlátili jsme se pěstmi do obličeje, nekousali, neškrábali, nekopali do rozkroku, prostě šlo o demonstraci síly a kdo dýl vydrží... takže přesně jako tito kluci, co se perou, akorát si občas  - narozdíl od nás - dají pěstí do nosu.

Tu jsem se přestala bát, že uteču, tu jsem se na ně přestala koukat jako na vrahounky, kteří nejvíc touží po tom dát někomu na budku, ale začala jsem je vnímat jako každého jiného sportovce, který  ikdyž už nemůže, sbírá poslední síly, odhodlává se a bojuje v první řadě sám se sebou. A že sem tam utrží nějakou tu ránu? S tím přeci počítají, když dělají tenhle sport.   

Pravda, chvíli mi to ještě trvalo, než jsem mé pocity vstřebala a než se rozležely, ale při příští příležitosti jsme se šla zase podívat na zápasy. Kromě focení  a vžívání se do pocitů těch, na které se upírají zraky všch, je mou novou zábavou i tipovat si vítěze podle písničky, na kterou ten či který borec nastupuje, podle způsobu, kterým nastupuje a podle vzhledu.  Písničku si totiž vybírá každý zápasník sám. A já hlavně jsem tabula rasa v tom ohledu, že netuším, jak „hustej“ je ten či který borec na place. Musím se přiznat, že zde mi tipy moc nevycházejí. Možná o to je to větší zábava.

Řekla jsem zábava?

Autor: Zuzana Taucová | středa 24.2.2010 7:46 | karma článku: 9,81 | přečteno: 1283x
  • Další články autora

Zuzana Taucová

Nevíš, komu to hodit? Rozhodnou nerozhodnutí.

Kdo miluje Babiše, bude ho volit, i kdyby ukousl hlavu Ozzymu Osbournovi. Kdo mu vidí až do krku, tak ani za Agrofert! A pak jste zde vy, kteří nevíte: nemyslí to Babiš dobře? Přeci se vzdal svého platu... jako Hitler! Koho volit?

3.10.2021 v 23:34 | Karma: 10,74 | Přečteno: 261x | Diskuse| Politika

Zuzana Taucová

Očkování? Ani přes vaše mrtvoly

Člověk nemusí být doktor nebo Einstein, aby se sám sebe zeptal na pár otázek. A pak se rozhodl, zda se nechá očkovat či ne. Udivuje mne, že spousta lidí hlásá svobodu, ale takovou, která jde přes mrtvoly a přitom by nemusela...

7.1.2021 v 22:36 | Karma: 20,49 | Přečteno: 1689x | Diskuse| Společnost

Zuzana Taucová

Rodičák-navýšení: tak schválně, kdo UMÍ dát dobré přirovnání?

S "podle mně" a s "To je jako kdyby" se v souvislosti s navýšením rodičovského příspěvku roztrhl pytel. Hodnotí veřejnost laická, veřejná, sečtělá více či častěji méně... Jak je to tedy správně? A co je naprosto špatně?

15.1.2020 v 22:18 | Karma: 20,60 | Přečteno: 840x | Diskuse| Politika

Zuzana Taucová

Matky jedny nenažraný! Aneb rodičák 2020

Válej se doma a natahují ruce! Případně: Pracují a chtěj další peníze! Nebo: Chci taky peníze na moje 30leté dítě! Anebo: Přej a bude ti přáno! A horší... Rodiče, co dočerpali a pečují o dítě do 4 let. Proč však mohou být v právu?

7.1.2020 v 22:31 | Karma: 15,34 | Přečteno: 822x | Diskuse| Politika

Zuzana Taucová

Tvoje dítě je horší, vzkázali (někteří) poslanci

Tak konečně schváleno! Hurá hurá, od 1. 1. 2020 mají rodiče pečující o děti mladších 4 let nárok na vyšší rodičák! A nehurá nehurá, někteří poslanci ukázali, že svých dohod si cení nad zákony a malé děti jim jsou u u úplně jedno.

17.12.2019 v 21:49 | Karma: 19,32 | Přečteno: 971x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  8:38

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  8:38

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1640x
Bývalá samoživitelka a  dobrodruh neustále .) 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy