Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem si vzala jehly

Předpoveď na zítra: 18 -  20 stupňů, ani mráček, pecka! Vemu si jehly! Neměla jsem je na noze ani nepamatuju a to  jich mám poměrně dost..

Nastává klasické dilema: vzít si na cestu nějaký placatý a za frajerku bejt až v práci, nebo se předvádět už po cestě ? Vzpomenu si na včerejšek, kdy jsem měla vysoký (a placatý) kozačky, ve kterých mi bylo fakt vedro a volba je jasná, beru je hned! A beru ty nové, saténové lodičky modré barvy, s vykrojenou špičkou, ty z Irska, za pouhých 15 euro, no neber to! Jsou prostě nádherné! Ta modrá se dá jen těžko popsat, není ani světlá, ani tmavá, ani jako nebe, ani jako voda.. už vím, je tak trochu ocelová! Tak!

K tomu černé silonky, hrabu v krabici od banánů plné silonek a hurá, nějaké černé tam ještě jsou. Navlékám je, pak vínovou sametovou sukni a co navrch? Zkouším černé tričko, mno… nevim nevim..až mě cosi osvítí a už vím! Tmavěmodré tričko s polodlouhým rukávem a výstřihem tak akorát.. ale kde je? Není ani v jednom ze 6 sloupců triček ve skříni, ani na křesle mezi věcma, ani na židli, ani na posteli, ani v prádle.. rezignuji a beru si takové podobné modrofialové tričko. Už skoro vycházím, když si všimnu očka na punčošce.. malinkého, skoro není vidět.. ale známe tydle očka! Leč další černé silonky bez vzoru nenacházím,  zas budu muset doplnit silonkové zásoby. Volím tedy tmavomodré s bílými vlákny, které však mají tmavší špičku a patu. Tmavší špička samozřejmě vidět je, pata chvilkami.. ještě ve výtahu silonku správně natáčím, otáčím a šteluji - dolů samozřejmě výtahem, otvírám dveře a jdu!

Prvnich 10 metrů ke křižovatce malými krůčky jakž takž jde.. i přes přechod se dostávám úspešně, ale pak to začne! Jednak na mě koukaj lidi a určitě si řikaj: ajajaj, kravička si vzala podatky a teď v tom neumí chodit – nebo alespoň todle si říkám já, když vidím slečnu nebo paní v situaci, v které jsem teď já. A dále mi začne sklouzávat jedna bota z paty! Pak i druhá! Co to je za Murphyho botový zákon, že doma  nepadaj nikdy, ale peklo začne až venku? Nahodím obličej, jakože je všecko v pořádku a opatrně se přesouvám dál a dál, dělám krůčky jak geiša. Na další křižovatce si mě postarší pán pozorně prohlíží, především tedy moje nohy a já se na něj raději nekoukám, takže nemohu odhadnout, zda oceňuje sexy nohu v sexy botě, nebo si taky myslí něco o dojnicích.

Při čekání na tramvaj o 3 minuty později si uvědomuji, že mě bolí horní strana palců, jojo, přesně tam jak je ten šev, a asi trochu i noha zespoda, přeci jen se váha šedesáti kil přesune při chůzi do polštářků. Uf. Když přijede tramvaj, porušuju mé pravidlo pro tento den o malých krůčcích a mílovým krokem se posunu k sedačce a uuuuuuf, sedím! I tu botku si tak trošku z nohy svléknu, aby si noha odpočla..

Před devátou -  v práci mám být v 8.30 - píšu šéfovi sms, že jsem se ráno trošičku zdržela při oblékání  a teď se mi ještě poněkud blbě chodí. Ale už jsem na cestě! Ani neodepisuje, není to poprvé a naštěstí v práci mají pochopení pro to, že chci být krásná!

Ještě než dojedu do mé cílové stanice, je mi jasné, že takhle to nepůjde. Budu se muset přezout do sandálů, které mám s sebou v kabelce, které si ale nemůžu nyní vzít ze dvou důvodů:  za prvé nebudu před cizími lidmi rezignovat na jehly, i když dnes bych to asi i zvládla, ale za druhé mám silonky se silnou špičkou a hlavně patou a to do sandálů přeci vzít nejde!

Takže mě čeká další úkol, koupit si silonky. Odpočatá vystupuji z tramvaje a kousek se vracím (!!!) do drogérky. Tvářím se, že mi boty vůbec, ale vůbec nesklouzávají a tajně si přeji, aby mi otekly nohy! Pak boty nebudou padat, tak!  Nohy však neotékají, možná tak mi teče krev do tváře.. V drogerii silonky už nemaj, zbytečná cesta! Pch! Jdu o krám dál, do obuvi. Paní mi vysvětluje rozdíl mezi punčochami a punčochovými kalhotami a když máme jasno, řeknu, co chci. Černé nemají, beru odstín  mocca, ikdyž bych asi vzala i růžový -  kdyby neměly zesílenou patu.

Nastává poslední část mojí tortůry. Asi 100 metrů chůze, opět čekání na přechodu a  opírání se o sloup, hop a skok, už se vidím v práci.  Teším se, až usednu za svůj stolek!

Při zdolávání této trati si vzpomenu, na chytré knížky, které teď čtu. Radí tam, že člověk má žít v přítomnosti. Dochází mi, že jehly jsou mými duchovními učiteli -  skutečně teď myslím jen a jen na ně, na teď! No dobře, trochu i na budoucnost.. až je sundám!

Přes vrátnici procupu tváříc se, že tam nejsem, výtah, nahoru a jdu na to! Musím oběhnout všechny kolegyně a ukázat jim, jak mi to dnes sluší! Obdivují mne, jsem spokojena, jdu vyměnit silonky a hlavně, hlavně boty!!!

Co teď? Co s jehlama do budoucna? Asi se vrátím ke starému modelu, kde po městě chodím v placatých, na večírku pak chvíli v jehlách a když mě začne bolet noha, vemu zas placaté.. A nebo bych mohla jezdit taxíkama! Ale ne, za to se mi nechce pořád utrácet, to si za ty peníze raději koupím další jehly!

Autor: Zuzana Taucová | pátek 23.4.2010 22:10 | karma článku: 27,85 | přečteno: 5181x
  • Další články autora

Zuzana Taucová

Nevíš, komu to hodit? Rozhodnou nerozhodnutí.

Kdo miluje Babiše, bude ho volit, i kdyby ukousl hlavu Ozzymu Osbournovi. Kdo mu vidí až do krku, tak ani za Agrofert! A pak jste zde vy, kteří nevíte: nemyslí to Babiš dobře? Přeci se vzdal svého platu... jako Hitler! Koho volit?

3.10.2021 v 23:34 | Karma: 10,74 | Přečteno: 261x | Diskuse| Politika

Zuzana Taucová

Očkování? Ani přes vaše mrtvoly

Člověk nemusí být doktor nebo Einstein, aby se sám sebe zeptal na pár otázek. A pak se rozhodl, zda se nechá očkovat či ne. Udivuje mne, že spousta lidí hlásá svobodu, ale takovou, která jde přes mrtvoly a přitom by nemusela...

7.1.2021 v 22:36 | Karma: 20,49 | Přečteno: 1689x | Diskuse| Společnost

Zuzana Taucová

Rodičák-navýšení: tak schválně, kdo UMÍ dát dobré přirovnání?

S "podle mně" a s "To je jako kdyby" se v souvislosti s navýšením rodičovského příspěvku roztrhl pytel. Hodnotí veřejnost laická, veřejná, sečtělá více či častěji méně... Jak je to tedy správně? A co je naprosto špatně?

15.1.2020 v 22:18 | Karma: 20,60 | Přečteno: 840x | Diskuse| Politika

Zuzana Taucová

Matky jedny nenažraný! Aneb rodičák 2020

Válej se doma a natahují ruce! Případně: Pracují a chtěj další peníze! Nebo: Chci taky peníze na moje 30leté dítě! Anebo: Přej a bude ti přáno! A horší... Rodiče, co dočerpali a pečují o dítě do 4 let. Proč však mohou být v právu?

7.1.2020 v 22:31 | Karma: 15,34 | Přečteno: 822x | Diskuse| Politika

Zuzana Taucová

Tvoje dítě je horší, vzkázali (někteří) poslanci

Tak konečně schváleno! Hurá hurá, od 1. 1. 2020 mají rodiče pečující o děti mladších 4 let nárok na vyšší rodičák! A nehurá nehurá, někteří poslanci ukázali, že svých dohod si cení nad zákony a malé děti jim jsou u u úplně jedno.

17.12.2019 v 21:49 | Karma: 19,32 | Přečteno: 971x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  19:40

Nejvyšší soud USA se poprvé zabývá otázkou, zda mají bývalí prezidenti absolutní imunitu vůči...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Chcete peníze? Máme otázky! Jourová jménem Bruselu griluje Ficovu vládu

25. dubna 2024  19:25

Nikdo si nepřeje, aby Slovensko přišlo o peníze z evropských fondů, řekla ve čtvrtek...

Ázerbájdžán v Karabachu zboural arménskou vesnici, na místě staví mešitu

25. dubna 2024  18:55

Ázerbájdžán v jedné ze znovuzískaných vesnic v Náhorním Karabachu zbořil 200 let starý arménský...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1640x
Bývalá samoživitelka a  dobrodruh neustále .) 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy