Zuzana Taucová

Komu není rady, toho pobleju!

25. 05. 2011 9:36:36
Nemám rád zimu, protože je zima! Nemám rád léto, protože je vedro! Teď je sice ještě jaro, ale už to občas začíná zavánět létem a vedrama... a „to“ je nejen počasí, ale i někteří naši milí spoluobčané, což je obzvláště příjemné, jedete-li v MHD, ideálně každý den ráno v narvaném autobusu a bonus navíc je, když jste nedávno přestali kouřit a navrch jste těhotná, takže vaše čichové buňky cítí co už dlouho ne. Pravda, více voní stromy, tráva, kytka, ale každá mince má dvě strany...

Zatím jsme nezvracela, ale není všem dnům konec a obávám se, že jednoho pěkného, slunečného a teplého dne to přijde, a prostě se někomu vyzvracím za krk. Naposledy mi smrděl pán v autobuse, seděl přede mnou. Ó ta cesta z jedné zastávky na druhou, kde naštěstí vystoupil, byla tak dlouhá, jako nikdy předtím! A hlavně jsem si málem vykroutila krk, jak jsem oddalovala hlavu a tedy hlavně nosík od mého milého spoluobčana. Téměř jsem šňupala špínu z oken! Pro tentokrát bylo nebezpečí zažehnáno, ale obávám se, že až k tomu jednou dojde, tak se dotyčné osobě omluvím stylem jako: „Nezlobte se, ale vy jste tak strašně smrděl/a, že já za to opravdu nemůžu!“ A je to tak! Nabízí se však otázka: a může za to ten smraďoch? Dobře, můžou to mít daný od přírody, ale v tom případě maj podpořit drogistický průmysl co to jde, jinak prostě a zkrátka riskují, že je někdo pobleje!

Já sama si raději udělám zásoby parfemů, voňavek atp, které na sebe aplikuji i přes časté sprchování, okolo porodu prý matka také vydává různé pachy, asi aby ji to nebožátko našlo.. po čichu. Doufám ale, že se mé nebožátko nepřicucne k prsu nějakého poblíž stojícího či sedícího ošklivého pána, který můj pach přebije!

Na závěr jsem si vzpomněla na jednoduchou a stručnou radu od kamarádky, které jsem si nedávno na smraďochy také stěžovala: „Tak dejchej pusou“. Což o to, asi to začnu praktikovat, ale s rostoucím břiškem se bude zároveň zvyšovat riziko, že mě ostatní povalí na zem myslíc si, že začínám rodit! No nechme se překvapit .)

Autor: Zuzana Taucová | karma: 11.22 | přečteno: 1462 ×
Poslední články autora