Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

limbursky.blog.idnes.cz

12. 3. 2010 0:53
Mně v Dublinu zaujala okružní autobusová linka...

...na kterou si koupíte celodenní lístek a která má zastávky u všech významných Dublinských pamětihodností, včetně pivovaru Guiness, destillery Jameson atd.. :-) Prostě od rána do večera za paušál cirkulujete po městě a nelze nic minout. Ale to jste ve své rozesmátosti možná zcela minuli. :-)

0 0
možnosti

Zuzana Taucová

12. 3. 2010 1:10
Re: Mně v Dublinu zaujala okružní autobusová linka...

Nene, jen jsme chodili pěšky :-) Měli jsme hostel v centru, tak to byl dobrej výchozí bod. Destilerku jsem viděla už minule, v Guinessu jsme byli teď, pak ve St. Stephens,  Merrion Square, fotografický archív, Trinity -  tam jsem byla vevnitř v Long hall minule i Book of Kells jsem viděla, dále kostel St. Marry,  Richmond Hospital, Hrad, St. Patricks Cathedral, Leinster House, Bank of Ireland, Christchurch cathedral.. prostě takový ty klasiky :-). Akorát do muzea jsme se vidali chytře v pondělí, kdy mají zavříno a v první porodnici na Parnellce je třeba si domlouvat prohlídku dopředu, A hřbitov  -  ten menší, kousek od Phoenix, jsme taky našli zavřenej, mají do 16ti. Tak to na nás čeká příště ;-)

0 0
možnosti

buh je velky

11. 3. 2010 21:46
vy si delate prdel

irsko=kravy:-Pkamene domy:-Phnusne pivo a obyvatelstvo:-Puz nefetujte prosim ;-D

0 0
možnosti

Zuzana Taucová

11. 3. 2010 22:04
Re: vy si delate prdel

.. taky názor ... :-) která země se líbí Vám? 8-o:-)

0 0
možnosti

Lendule1

11. 3. 2010 17:44
Jo, jo Irsko!

Ahoj,

Irsko je super. Projela jsem ho temer cele, ale spise preferuji jeho prirodni krasy. Z jake casti je toto povidani?? Dublinu? S nacpanim vseho do zavazadla, co jsem behem dovci nakoupila, mam take sve zkusenosti!!:-) Pekne, karma:-)

0 0
možnosti

Zuzana Taucová

11. 3. 2010 22:02
Re: Jo, jo Irsko!

Zdravím, jojo, toto je pouze Dublin, ale příště chceme na venkov! Také jsem projela Irsko od Corku do Dublinu a z Dublinu do Gallway, ale to bylo organizované v rámci práce, takže sice jsme chodili i po památkách a tak, ale museli jsme stihnout vždy tisíc věcí na den, takže je to taky o něčem jiném.. i tak se mi to teda líbilo :-):-):-)

Jojo, nevím, proč je u nás všechno oblečení třikrát dražší, než v zahraničí...8-o

..a díky ;-)

0 0
možnosti

eizoeizo

11. 3. 2010 13:13
To musela být sranda. :)

Hned bych jela taky.R^

0 0
možnosti

Zuzana Taucová

11. 3. 2010 14:00
Re: To musela být sranda. :)

Jeďte .) Brzo dopíšu ještě praktické rady, kolik co stojí, co stojí za vidění a tak! Snad dnes večer;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS