Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

tacomaradapikao

12. 3. 2010 10:06
Pěkné

Fotky jsou pěkné, ale ta brutální vinětace je tam schválně?

0 0
možnosti
ZT

Zuzana Taucová

12. 3. 2010 11:32
Re: Pěkné

díky a je :-) je to jeden z art režimů v PENu, pro který mám momentálně slabost, kvůli barvičkám i ta vinětace se mi líbí.. takže dalších x fotek holt bude takových, než propadnu něčemu jinému, nebo budu mít dost času na Photoshop :-)

0 0
možnosti
KS

karels

12. 3. 2010 7:32
Dublin

Já byl v té části města, jak má Bono koupený ostrov (na pobřeží) - je to opravdu nádhera, ty domečky u pobřeží - ryby ulovené přímo z moře.... nádhera....

0 0
možnosti
E

Evicta

12. 3. 2010 0:03
Irsko-jak se to vezme

Nemyslím si, že Zuzana oblbuje..ale je pravda Zuzko, že Dublin jako takový je pěkně špinavé a industriální město. Nic víc. Jediné části, které jsou dobré k navštívení je O'Connel street se spirálou, Trinity College, parky a Guiness storehouse s Jameson Distillery...jinak nic. Lepší je vyjet do vesnic. Nádherný je jihozápadní pobřeží. Vlastně je považováno za nejhezčí z celého Irska. Bydlela jsem tam 10 měsíců, tak vím. Projela jsem Irsko celé vesměs i Severní I. Irsko není pro lidi co očekávají památky. Jde hlavně o přírodu, která je kouzelná a nezapomenutelná. Doporučuju vidět: Garinish Island, Cliffs of Moher, Aran Islands, Newgrange, Penninsula Dingle, Giants Causeway, Sleave League, Killarney NAtional park, Galway a Connemara. Tohle byly ty největší krásy, co jsem za skoro celý rok viděla. Limerick je strašně rough city, Cork ujde, Belfast je taky děsnej. Prostě kdo jede do Irska musí milovat přírodu a pokud jí do té doby nemiloval, tak tam si ji zamiluje jako nikdy!

0 0
možnosti
ZT

Zuzana Taucová

12. 3. 2010 0:07
Re: Irsko-jak se to vezme

Však já netvrdím, že Dublin je jeden velký park nebo tak něco, naopak  zde jsou  snímky z té jeho temnější části, nebo aspoň temnější pro milovníky přírody :-) Já mám přírodu také ráda, ale fascinuje mě i to, co je na těch fotkách: stroje, lodě atp. Ostatně jsem o tom psala minulý blog.

Ad venkov, tam bych ráda příště, ale také se určitě ještě někdy projdu v Dublinu k moři a užiju si to ;-)

0 0
možnosti
BJV

buh je velky

11. 3. 2010 23:47
zuzano tak mlada a uz oblbujes

dublin je  spinave hnusne mesto;-D

0 0
možnosti
RK

Alechin

11. 3. 2010 23:59
Re: zuzano tak mlada a uz oblbujes

copak je nekde receny, ze to je hezke mesto? ale i z nehezkeho mista se daji udelat minimalne zajimave snimky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1640x
Bývalá samoživitelka a  dobrodruh neustále .) 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy