Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Micha(e)la

3. 9. 2010 19:41
Moje obě dolní osmičky...

...mě opustily na začátku týdne. Taky jsem si užila dolování kořene ;o) Ale pan doktor byl profík, nakonec to vůbec nebolelo. Tak přeju, ať se to dobře hojí :o)

0 0
možnosti

H. Mlet

2. 9. 2010 22:36
levá dolní

osmička mě opustila dnes v 16:45.

Teď mě ten neZub začíná bolet, potvora...

0 0
možnosti

Zuzana Taucová

3. 9. 2010 12:12
Re: levá dolní

Tak to si virtuálně třesu rukou :-) Jak je? Mě bolí, když polykám sliny nebo jídlo, pití, jinak to jde. Ale od noci, kdy mě to často vzbudilo, už je to lepší. Jinak to je oteklý, ale nebolí - asi díky práškům.)

0 0
možnosti

kočičkamňau

2. 9. 2010 22:30
držím palce,

já měla zmrzlou zeleninu z mrazáku a antibiotika tři neděle,dolní 8,horní je čajík.:-):-)Krásně jste mi to připomněla,tak přeji regeneraci a žádné komplikace!

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1640x
Bývalá samoživitelka a  dobrodruh neustále .) 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy