Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LHV

Lord Havelock Vetinari

18. 10. 2010 18:48
Na ty zkoušky

bych nejraději zapomněl. Řekli mi, příjďte v 7:30. No mně se to moc nelíbilo, zvlášť když ten den byla škola na desátou.  Komisař přišel v 8:30, dal si kafe a jel odzkoušet skupiny C a E a nějaké B. S přívěsem někde zablokovali silnici, takže se jim to protáhlo. Na mě došla řada ve 13:00, to jsem byl rád, že jsem s sebou měl fyziku. Už jsem uměl perfektně interferenci a tak, ale sakramentsky jsem z toho čekání pěnil a navíc v té učebně byla hrozná kosa a já si nevzal nic na jídlo. Tak jsem nastoupil do fábie, zařadil jedničku a vyjel. Jenže předchozí osoba nechala šaltpáku zamáčknutou dole, takže tam byla zpátečka a auto se rozjelo dozadu. Zabrzdil jsem včas, ale instruktor vydal jakýsi nespokojený zvuk a tlustý komisař si cosi zapsal do bloku. Pak už jsem kazil kde co, protože se mi končetiny v té zimě asi změnily na dřevo. No co si budem povídat, takhle naštvaný a k tomu zmrzlý jsem nikdy předtím nebyl. Navíc ten komisař byl prasák, měl nechutné řeči na slečnu, co jela se mnou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1640x
Bývalá samoživitelka a  dobrodruh neustále .) 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy