Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

aji

12. 12. 2010 17:38
Zajímalo by mě, jak vyléčit tu arachnofobii.

Cokoliv, co vypadá jako pavouk mě vyděsí a přivádí k šílenství. Mám kočku, ta je občas chytí. U nsá pavouci bydlí pod gaučem, tak tam neuklízím, abych nedostala šok jako posledně. Ale nevadí mi sekáči a podobní, te klidně vezmu za nohu a vynesu - teda klidně ne, ale holky mě to v dětství naučily, tak se většinou dokážu ovládnout. Nejhorší jsou chutní tlustí pavlouci u rodičů v baráku, ti mě vyděsí natolik, že tam pak radši nějakou dobu nejedu. Ale nosit mrtvého pavouka v kabelce mi přijde hnus.

0 0
možnosti

aji

12. 12. 2010 17:33
jeden kamarád kdysi vyprávěl,

že se v počátcích manželství myli tak, že si stoupli do lavoru a polévali se hrnečkem teplé vody z ohřáté vody z hrnce - tak jedině takový "domácí" sprchový kout.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1640x
Bývalá samoživitelka a  dobrodruh neustále .) 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy