Diskuse

Komu není rady, toho pobleju!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Makovarka

25. 5. 2011 12:04
Taky jsem takhle trpěla

Opilého jsem po čichu diagnostikovala na dvacet metrů, nad kuřáky, kteří típli cigaretu těsně před vstupem do autobusu a nedopalek schovali do kapsy, se mi zvedal žaludek. Nesnášela jsem nejen různé pachy, ale i některé vůně. Řešila jsem to vietnamskou tygří mastí, která aplikována v blízkosti nosu odsunula nepříjemné počitky do pozadí. Pravda, nesnášenlivost určitých pachů a vůní mi zůstala i po porodu a můj přecitlivělý nos trpí i dnes, ale to nejhorší pominulo v 5. měsíci. Tak vydržte. Přeji Vám bezproblémové těhotenství a krásné zdravé miminko.

0 0
možnosti
ZT

Zuzana Taucová

25. 5. 2011 19:16
Re: Taky jsem takhle trpěla

Pátej už mám téměř za sebou, doufám, že horší to nebude :-) Jinak zatím je vše v pořádku, já i mimčo, tak snad to tak zůstane, díky za přáníV

0 0
možnosti
R

Roman36a

25. 5. 2011 10:37
Mám dotaz.

Proč nepoužíváte pro svého budoucího potomka výrazy jako: miminko, dítě, a pod., ale nebožátko? 8-o To je snad ještě blbější než mimísek.

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

25. 5. 2011 11:51
Re: Mám dotaz.

Já mám taky dotaz. proč musíte do všech pořád rýpat ?:-P;-D

0 0
možnosti
JM

janacz

25. 5. 2011 10:34
Nevěšte hlavu

Smrad je důležitá chemická informace !!

0 0
možnosti
IB

isabell

25. 5. 2011 10:21
...

Pozvracet můžete jako těhotná i libě vonícího pána na ulici- když to na vás přijde, tak to prostě přijde, neuděláte s tím absolutně nic!

Záleží jen na vás, jak rychle umíte sklonit, či odvrátit hlavu...

Mě "ranní" nevolnosti chytli až kolem čtvrtého měsíce (asi tak na měsíc) a zvracela jsem obden kolem desáté jedenácté (za tu pravidelnost jsem byla nakonec i vděčná), takže jediné, co můžete dělat, je vyvarovat se prostředí, které by vás k vrhu ponoukalo.

PS: dýchat pusou nedoporučuju, to si lehce vyvoláte zvracení i netěhotná ;-)

0 0
možnosti
A

Angi

25. 5. 2011 10:09
I přes pomerne nechutné téma..

..je to napsáno moc pekne a mile..

0 0
možnosti
MB

buxus

25. 5. 2011 10:11
Re: I přes pomerne nechutné téma..

... ovšem na velmi otřepané téma.

0 0
možnosti
RS

radouch1

25. 5. 2011 10:06
Dodal bych dvě poznámky

1. Dokud jste kouřila, všimla jste si někdy, jak smrdí kuřák/čka ještě několik minut potom, co dokončil svůj fet? Nikdy jste nenastupovala do tramvaje těsně po dokouření, abyste spolucestující neobtěžovala smradem?

2. Mně docela smrdí některé voňavky a spol. Budete-li navoněna a mně to nebude konvenovat, mohu vás tento, potřísnit zvratky?

0 0
možnosti