Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rád bych se autorky blogu zeptal, na jednu věc. Při početí dítěte byla ona s partnerem, nebo proběhla soulož se státem?

2 0
možnosti
Foto

Ráda bych se zeptala autora příspěvku, zda si myslí, že všichni rodiče, co mají děti ve školkách, souložili se státem. Na debilní otázku....

0 2
možnosti

Je to vase dite tak se starejte a nechtejte to po ostatnich.

5 1
možnosti
Foto

všechny děti jsou něčí děti (překvápko, že?) a přesto jsou instituce, jako školka, kde se o ně starají. Co je na tom nepochopitelného?

0 1
možnosti

To jste mně promluvila z duše.....Jako malý jsem si nejradši hrál se sešívačkou, kalkulačkou a psacím strojem. Moje máma byla v šedesátých letech patrně  hrdou průkopnicí toho stavu ,,samoživitelných matek". Miniškolku provozuje dnes i moje sestřenice.

2 0
možnosti
Foto

jo kamarád taky psal, že si rád hrál s těmahle nástrojema.)) ale hrát si s tím 8 a půl hodiny denně.. pak dítě musí jíst, odpolko mi ještě spí.. no prostě na pět dní v týdnu celý měsíc to není ideální řešení

0 0
možnosti
Foto

Pokud má někdo nějaké zkušenosti nebo rady, jak iniciovat větší počet míst ve školkách, budu ráda. Něco už dávám do kupy.

0 1
možnosti
Foto

Chyťte se toho a zařiďte si miniškolku, není to nic složitého. A budete mít postarané o dítko a ještě práci :-)

5 0
možnosti

Tak se to běžně řeší v cizině. Jenže my z ciziny rádi kopírujeme polovičatě. Svobodné matky jo, miniškolky ne;-);-D

3 0
možnosti

Zuzano, jste v těžké situaci, chápu. Atakujte svojí sociálku a asi vůbec úřady. Máte to težké, chápu, ale těžké to mají i maminky vdané a s více dětmi. Ať se vám daří a zvládnete to. Zkuste sousedky, částečný úvazek, zkuste se přestěhovat ... víc nevím. Držím vám palce. Kuranda S.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji pane Kurando, no dnes jsem začla řešit nějakou iniciativu pro více míst ve školkách... sice to je běhna dlouhou trať, ale...

0 1
možnosti

Z96d74e69n76a 23K41o93č20í

6. 3. 2014 19:29

Mám fakt ráda takové matky. 

Sama se pyšníte titulem samoživitelka - a přitom chcete, aby se o vás staral stát.:-P!!

Dítě nemá otce ? Vy nemáte rodinu ? To má vždy za každého nezodpovědného jedince vždy všechno řešit stát ????

Rozprodejte se sama na orgány a dítě svěřte tomu, kdo se o ně dokáže postarat, když vy sama, otec dítěte  a vaše rodina toho nejsou schopni.!!:-P

7 4
možnosti

Že se nestydíte. Každý rodinu nemá a každé ženě se může stát, že zůstane sama - rozchod, ovdovění/úmrtí partnera. Proč takové xxx jako vy dělají z každé ženy s dítězem nějakou poběhlici,to nechápu. RS. Rv

3 2
možnosti

Tak jsem se ještě jednou vrátila k tomuto příspěvku, podívala do diskuze. Jistě, školek je málo, neměly se tak houfně rušit. Když se mi narodily děti, byl zrovna baby boom a místa ve školkách a jeslích málo. Přednost měli lidi se známostmi a stranickou legitimací. Jeden čas jsem si musela platit paní na hlídání, když jsem chtěla nastoupit do práce po přestěhování. Nikdy bych ovšem nevypustila z pusy slova, která jsou v nadpisu. Před několika lety mi zemřel nejstarší syn, který byl opatrován u paní. Vaše slova považuji za čistočisté rouhání, které si přímo o něco koleduje. Mně z toho jde až mráz po zádech, věřte mi. V životě není nic zadarmo a vše se dá nějak řešit. Naši předkové říkali: Vyřčené slovo nedostaneš zpět za zuby ani párem koní. Pozor na to.

4 0
možnosti
Foto

Volila jsem takový nadpis, aby zaujal. Na orgány ho samozřejmě prodávat nechci ani za miliardu:-) Vaše situace mě mrzí, musí to být hrozné...

0 2
možnosti

Jste mladá, hezká a už tak pesimistická? Měla jste snad ono dítě se státem? Platí otec? Má otec dítěte a vy nějakou rodinu? Máte přátele? Nemůžete si najít nějakou ženskou, která je na mateřské a pohlídá vám dítě, zatímco vy jste v práci? Neexistuje řešení? Neplánovalo se mateřství, neplánovalo se nic okolo toho? Jo, za hloupost se platí, ale řešení jistě existuje bez toho, abyste musela takto psát.

7 0
možnosti
Foto

Rodinu mám 150 km daleko, otec dítěte nemá zájem o styk. Přátelům dávat dítě na pět dnů v týdnu od rána do večera...to asi opravdu nejde...

Nicméně reaguji na situaci, která existuje a nejen v mém případě a nežádám o radu ohledně výběru partnera, děkuji.

2 2
možnosti
Foto

Ono je těžké říci, k čemu by se přihlížet mělo, a k čemu naopak ne. Bude-li se přihlížet k tomu, že je žena zaměstnaná, znevýhodní to ženu, která zaměstnaná není a těžko si může najít místo, když jí nevezmou dítě do školky. Stejně tak není důvod, abych jako "samoživitelka" byla nějak upřednostněna.  "Samoživitelka" má právo na výživné, tudíž sebe ani své dítě nevyživuje sama, což znamená, že už samotný pojem je zavádějící.

Měla jsem problém sehnat školku pro kluka, když jsem přitom čekala další dítě - ano, nastoupila jsem na mateřskou, takže jsem (pominu-li, že podnikám, tudíž jsem pracovala vlastně stále) měla vlastně spoustu volného času i na to první dítě. Naštěstí jsem našla školku, kde vzali v potaz, že mé první dítě potřebuje socializovat. Ono je hezké mít chytré dítě, na které máte spoustu času, ale je problém, když nedokáže komunikovat s vrstevníky - a i k tomu školky slouží...

7 0
možnosti
Foto

Já vím, je to celý složitý, řešením by bylo dostatek míst ve školek... ale tak, jak to je teď, mi to přijde trošku nešťastné...

1 2
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1640x
Bývalá samoživitelka a  dobrodruh neustále .) 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy