Diskuse

Chudinka, má děcko...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím, děvenko, Vy pěkně píšete.;-)

0 0
možnosti

P12e75t29r 31S87k80á37c90e19l

12. 6. 2014 22:56

Takto to funguje i v politice - voliči disponují slabou sebedůvěrou a tak nedají důvěru těm správným stranám. Jak jinak si vysvětlit, že za 25 let jsme tam, kde jsme. Zdravého rozumu je nám třeba, více na http://www.stranazdravehorozumu.cz

R^

0 2
možnosti

K98a51r96e48l 98D85u68b

12. 6. 2014 20:31

Od baby s děckem radši dál !  Můžeš se snažit jako blbec,  vždy budeš u ní  nanejvýš na druhým místě, a to děcko, .... nikdy nebudeš jeho táta.  I kdyby ses snažil jak chceš,... vždy to bude negativní bilance.  Budeš mít jen povinnosti a žádná práva.   Nebuď vůl, ruce pryč od baby s děckem ! Ta je odepsaná.

1 1
možnosti
Foto

Vaše zkušenost, dobrá. Ale já mám třeba kamarádku - nový otec si ji osvojil, říkají mu tati a je to prostě její táta. Nebo kamaráda, ten si vzal paní s dvouletou holčičkou, měli pak ještě druhou a dcery jsou pro něj obě holky.

1 0
možnosti
Foto

Jo, znám...:-)...Jednu dobu jsem byla už tak paranoidní, že pokud projevil kdokoli mužského pohlaví zájem o návštěvu, rovnou jsem řekla, že pokud mu jde o sex, tak ten mi nezajímá:-). Pro jistotu. A někdy ani to nepomohlo. Projevili spoustu fantazie, jak se dostat dostatečně blízko...

1 0
možnosti

K38a79r15e37l 30D45u29b

13. 6. 2014 7:10

Nejlepší způsob, jak se stát starou pannou.  No tak pannou se asi nestanete, ale starou jistě. Stará a sama.

0 0
možnosti
Foto

J17a65n18a 12M62a12j91o71v11á

12. 6. 2014 18:04

Hm...mám podobné zkušenosti. Po rozvodu se objevilo hned několik "ochotných dobrovolníků", co se mi hnali pomoci s tím či oním...a skončilo to u pokusu pomoci se sexuální frustrací...dodnes to moc nechápu ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ještě "obětavější" jsou přátelé -  muži, co maj přítelkyně či manželky, a dělají mi nabídky, i svou věrnost by kuli mě obětovali! Ale já s díky jen poděkuji...

0 0
možnosti

Faktem je, že svobodné matky jsou nejsnáze dosažitelné a není třeba za tím hledat něco tajemného. :-)

Ovšem jak již bylo řečeno je lépe říci věci na rovinu. Ono tohle přesouvání a složité konstrukce jsou k ničemu. To jen v chlapovi vzbudí ještě větší zvědavost.

2 0
možnosti
Foto

Zeptal se snad on na rovinu?;-) já jednala preventivně :-)

0 0
možnosti

P60e87t11r 86H25á89l33a

12. 6. 2014 13:28

Nepřestane mě udivovat, jak jsou ženy schopné vymýšlet obskurní konstrukce aby se vyhnuli něčemu, co se dá vyřešit jednou větou. Místo aby jednala na rovinu, tak složitě přesouvá syna a...

0 0
možnosti
Foto

Nechtělo se s mi s ním sdílet lože tak či tak, jednoduchý.

0 0
možnosti
Foto

Jestli není lepší rovnou říct do telefonu...přespat můžeš, na sex mám jiného?:)

1 0
možnosti
Foto

kdyby se zeptal, řeknu ;-)

2 0
možnosti

Jestli by nebylo vic fer, kdybyste to strejdovi rekla na rovinu, ze nic nebude ;-)

0 0
možnosti
Foto

chudák, žejo, chtěl udělat dobrej skutek... :-)

1 0
možnosti