Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V64á37c95l20a73v 84V30l65č93e66k 1438790614926

Další feministická agitka:Žena je neustále zapřažena na 200% (pokud pracujete na 200%, tak Vás zvu na rande a ani nemusíme platit na půl, jak dnes moda) P.S.:Mimochodem pokud kývnete na střídavou péči, tak můžte 100% vypřáhnout ;-)V

+1/0
23.8.2014 22:54

V41á18c94l60a47v 87V34l75č34e65k 1168110234516

Potrefené feministky a pár naivních nezkušených chlapů se neustále naváží do otců kteří jsou diskriminováni;-O. V blogu z odkazu není řeč o ženách samoživitelkách, které za to nemohou, ale o zlatokopkách a mrchách, které mají z rozvodu obchod a kterých je čím dál vícRv;-€

+1/0
23.8.2014 22:47

M52a88r40t47i68n 89K60r48u92t15ý 1158311749545

Článek, na který reagujete, je totálně mimo, ale to je tak asi jediné, s čím se dá bezvýhradně souhlasit. Celé je to, bohužel, jako vždycky o lidech. Myslím, že klíčová role státu by měla spočívat v důsledné pomoci matkám získat od otců to, co náleží dětem, když otcové nejsou ochotni dostát svým závazkům. Dávky by měly být až to zcela poslední.

+3/0
21.8.2014 10:09

M15i97l77a47n 78S92t71e98h53l87í17k 7270989393701

Na druhou stranu ovšem nemůžete oškubat otce až na kost, když třeba mezitím založil jinou rodinu a nemá statisícové příjmy. V takových případech (a je jich podle mne většina) nedosáhne výživné nikdy takové výše, aby samoživitelce umožnilo bezproblémovou starost o dítě (děti).

+3/0
21.8.2014 10:19
Foto

K88a19r59í42m77a 75S62a29d74i89o 7100533482122

Na třetí stranu je tedy oškubaná až na kost matka, aby otec mohl bezproblémově pečovat o děti v nové rodině...

+1/−3
21.8.2014 10:32

M88i39l71a43n 29S77t56e28h36l17í51k 7520989113321

Na čtvrtou stranu tu pak máme dvě sociálně slabé rodiny.

+3/0
21.8.2014 10:47
Foto

K29a68r59í88m59a 82S54a72d53i97o 7900843322872

V tom případě by to chtělo vrátit se ke katolictví. Rozluka možná, ale žádné další zakládání rodin už ne. Pak by hmotné statky plynuly stále k těm dětem z jednoho jediného povoleného manželství. (Mimochodem, není od muže krajně nezodpovědné pořizovat si novou rodinu, když nedokáže hmotně zabezpečit dítě/děti z prvního manželství?)

0/−1
21.8.2014 11:16

M46i35l54a68n 19S23t25e73h96l30í82k 7520619113181

Kdo tvrdí, že nedokáže ? Když nebude oškubán na kost, jak byste si přála vy, tak to dokáže.

+1/−1
21.8.2014 11:27
Foto

K89a77r74í39m98a 15S39a20d93i64o 7570263852732

Vy sám přece o kousek výš píšete: "nemůžete oškubat otce až na kost, když třeba mezitím založil jinou rodinu a nemá statisícové příjmy". Pokud vím, soudy přihlížejí k finanční situaci otce i matky, účelem není nechat rodiči bez dítěte sotva životní minimum, ale zajistit právě to dítě.

+1/−1
22.8.2014 11:21
Foto

V51l43a54d67i81m11í62r 81K42r84o85u58p32a 8477768461962

8-o

0/0
21.8.2014 11:50
Foto

J81a46n81a 74M33a60j85o27v58á 4355412896213

pokud otcové zakládají nové rodiny, asi to bude s ženami...často matkami...nemůžu si pomoci, ale i tady jsou si obě pohlaví rovnocenná, ne?

+1/0
21.8.2014 14:13
Foto

K92a37r50í32m63a 75S24a70d59i47o 7350563922872

Ve skutečnosti jsou ovšem nevlastní děti významným rizikem pro stabilitu dalšího manželství. Rovnocennost tu není otázkou pohlaví - znevýhodněn je ten, komu dítě zůstalo ve vlastní péči.

0/−1
22.8.2014 11:51
Foto

J80a76n66a 61M73a95j81o20v43á 4205492896573

Z čeho tak soudíte? Moje zkušenost hovoří o opaku.

0/0
22.8.2014 13:00

M37i19l55a69n 72S70t49e56h44l36í67k 7710619743461

Myslím, že je potřeba odlišovat rozvedené, opuštěné a ovdovělé ženy, které se do své situace dostaly nepřízní osudu, a ženy, které se pro úděl samoživitelky rozhodly naprosto svobodně s vědomím toho, co je čeká.

+2/0
21.8.2014 9:57

B43ě20l35a 80H44o79r18á59k95o60v44á 1178102589270

Tak závěr, nedávat si pozor, však se vždycky najde někdo s tučnou pomocí...:-/

0/0
21.8.2014 8:51
Foto

L10u41d15m47i15l24a 89S74v63o17z45i53l53o18v94á 9984985593481

Vy jste to napsala trefně a moc dobře. Takže se to spoustě lidí samozřejmě líbit nebude. Hlavně těm, co v tom poznají,

+1/−4
21.8.2014 7:25

J10i18ř38í 15Z19á48ř76e22c93k35ý 5644708894395

Z čistě finančního hlediska je pro stát výhodnější, aby samoživitelka byla doma s dítětem, než aby chodila do práce.

JInak celý článek je docela guláš.

+3/−1
20.8.2014 23:02
Foto

J43a93n61a 33M56a59j56o67v55á 4275452896353

Proč?

+1/0
20.8.2014 23:10

J98i64ř95í 61Z84á68ř98e50c87k94ý 5314668704915

Počet pracovních míst je v daném okamžiku konečný počet. 

Pokud tedy bude samoživitelka pracovat, někdo jiný zůstane místo ní doma na dávkách. Stát bude platit dávky tak jako tak a ještě k tomu bude platit školku.

+3/0
21.8.2014 0:20
Foto

J29a64n20a 92M26a16j19o58v55á 4705522486133

Rv

+1/0
21.8.2014 1:18

J79i53r89k92a 24L82i48b22e26ň42s49k94ý 4702491514489

Přátelé, všichni máte nějakou pravdu, ale více tolerance by neuškodilo. Už jen proto, že život není jenom o penězích a soc.dávkách, ale také o tom, jak je kdo kvalitní, resp.dobrý člověk, co přináší do světa mimo to, že má nějaký plat a nějakou životní úroveň. :-)

+2/0
20.8.2014 21:19
Foto

J71a94n62a 63M39a90j57o62v10á 4395792756533

K článku - Zuzko, srovnáváte nesrovnatelné - rozvedené, vdovy, lidi po úrazech. Muže vnímáte jako zhrzené - protože chtějí střídavou péči, nebo naopak jako lidi, kteří smrknou (?) ženě 3 000 a tím to pro ně končí.

((Zajímavé, jakto, že je obojí špatně? I to, že se chtějí starat, i to, že nechtějí??))

x

No a končíte tím, že není dost místa ve školkách a nejsou zkrácené úvazky.

((Jste si jista, že jste to takto chtěla napsat?))

+5/0
20.8.2014 20:31

M93a52r23i81á88n 55B59é93r79e48š 1272572756864

Sorry, ale také paušalizovanie ako predviedla autorka v článku, sa len tak nevidí. A prirovnávať slobodné alebo rozvedené matky k ovdovelým matkám to chce skutočne rozum na úrovni. Takisto ako pán Chovanec, nevidím dovod, aby som prispieval na výchovu cudzích detí, ktorých rodičia nie sú ZODPOVEDNÍ. A to sa týka aj slobodných matiek. Ak chcú byť tak nezávislé, tak nech sa najprv o nich postará vlastná rodina (rodičia, súrodenci). Jaksi sa niektorí načili sociálny systém, ktorí by mal pomáhať hlavne skutočne potrebným, dokonale zneužívať.

+4/0
20.8.2014 18:26

A24n32n76a 63R70a86d60o17v87á 8184217327909

Paušalizování je doména pana Hodiny. Samozřejmě, že potom člověka napadne, kdo všechno vlastně v jeho "nenávistném pytli" skončil....

0/0
23.8.2014 17:29
Foto

A89l63e43š 17H94o28d72i28n67a 9160259898574

Souhlasím s nadpisem článku.

+3/−1
20.8.2014 16:27
Foto

K67l33á77r14a 87H52á76j42e40k 33V74e19l88i91n85s64k14á 7693659630689

ach jo ;-(. Proč pořád házíte vinu jen na ženy?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

+4/−2
20.8.2014 16:39
Foto

A39l45e41š 31H39o12d67i55n18a 9160859168134

Chlap by si také měl dát pozor.

+2/0
20.8.2014 16:40
Foto

V62l81a12d10i65m43í88r 60K65r88o34u27p12a 8417188231962

Protože se dívá na svět jednosměrným kukátkem. Jinak to prostě neumí...

+2/−1
20.8.2014 16:41
Foto

K49l60á30r27a 31H91á55j74e84k 83V30e34l33i46n68s16k36á 7193829640489

;-(..ale ne, jednou pochopí, až emoce opadnou, nebo děti odrostou a řeknou, jak to vidí ony...a v dospělém věku upřímně řeknou

+1/−1
20.8.2014 16:49
Foto

V35l75a13d13i50m21í23r 29K97r93o53u57p67a 8547658881802

No, já nevím, ono se to s panem Hodinou táhne už nějaký ten pátek a emoce potvory ne a ne odeznít...

+4/−1
20.8.2014 16:50
Foto

K69l36á37r24a 80H23á64j36e28k 30V28e89l91i57n53s74k70á 7723579270759

protože uplynulo málo času. Já věřím, že jednou tomu porozím. Kdyby neměl emoce tam, doma, kde je má, rychle by to vše šlo jinak a hezky. Prostě by to začalo tak nějak samo fungovat a třeba by i ty děti u něj najednou zůstávali tak nějak, přirozeně déle....už by to nebyl boj kdo z koho, ale otázka..."můžeš si je teď prosím vzít zase ty?..je jim smutno"....tož tak to vidím

+1/0
20.8.2014 16:58
Foto

K20l78á36r75a 90H39á71j65e77k 80V78e34l65i82n54s49k67á 7223219750839

tfuj...děti zůstávaly a dělí překlepy....pardon;-€

0/0
20.8.2014 16:59
Foto

A30l91e32š 36H49o50d78i85n93a 9960489228694

Víte, ono to fungovalo, syn zůstával doma, manželka si jej brala několikrát týdně... Ovšem pak se domohla toho, že syna odvlekla skoro 200 km daleko. Možná byste si mohla o tom nejdřív něco přečíst: www.kája.eu

+1/−2
20.8.2014 17:05
Foto

K90l10á60r32a 50H50á98j58e47k 50V92e33l19i13n13s16k58á 7613819420549

mrknu na to. každopádně ted jsem si písla blog..neodsuzuji a rozumím, že vás srdce bolí, to jako opravdu....jen pokud to budete tlačit tak ztratíte víc, než si myslíte!V

+1/0
20.8.2014 18:06
Foto

K28l55á10r36a 49H60á84j71e80k 42V65e64l74i82n92s26k26á 7713219260459

jen jsem mrkla...pane Hodino....prosím, nepiště takto veřejně, dokud to nevyřešíte. Vaše děti to pak bude opravdu bolet. Stavíte je před těžkou situaci...sakra chlape.......;-(

+1/−1
20.8.2014 18:08
Foto

V79l98a97d26i45m47í71r 37K41r24o15u67p51a 8457108341822

Chcete manželce zakazovat žít tam, kde chce? Jste normální?

0/0
21.8.2014 9:34
Foto

V89l64a36d76i15m83í37r 58V36o19l85k89o 6850492647959

dvě deti....oba kluci....a gramatika stejně v přísudku trvá na Y jako ženY, já bych to hnal do Strasburku;-)

+1/0
20.8.2014 17:05

J74a29n 56R82á89ž 1129873574390

Pár poznámek:

Sociální stát (má-li plnit svou funkci odpovědně) by měl pomoci jen tomu, kdo se dostal nezaviněně (a to rozvod není) do ekonomicky špatně řešitelné situace a to jen po dobu,kdy po něm nelze objektivně požadovat,aby se o sebe postaral sám. Takže vdova ano, rozvedená ne.

Nelze požadovat po státu, aby komukoliv pomáhal udržet si životní úroveň, kterou sám považuje za vhodnou.

Manželství vzniklo jako institut, který má primárně(!!) zajistit ekonomickou stabilitu rodiny. Kdo si to neuvědomí a vstupuje do manželství, aniž by měl ujasněno, že dříve to byl muž a dnes oba partneři, jsou schopni zajistit aby ekonomická stabilita zajištěna byla, nemůže po společnosti chtít, aby aby tento deficit odpovednosti stát sociálními dávkami suploval.

Závěr: Kdyby se k uzavření manželství,ale i k jeho opuštění rozvodem , přistupovalo odpovědněji, nebylo by tolik nářků na jeho dopady. Manželství má ryze soukromoprávní povahu a stát by do něj měl vstupovat co nejméně a už vůbec by neměl sanovat nějakými dávkami neschopnost partnerů být ekonomicky odpovědnými vůči sobě navzájem i ke společným dětem ........i v případě rozvodu.

+7/−1
20.8.2014 15:55
Foto

J65a36n97a 23M39a82j68o43v36á 4175842486403

Byla bych mírnější a i po tom rozvodu na přechodnou dobu pomohla (jakási adaptační, třeba půlroční (?) fáze). Ona totiž situace, kdy takhle odpoledne přijde ženská z práce a manžel je pryč i s obsahem skříně, může nastat a pak je to dost drsné, než se v tom naučí aspoň trochu chodit, než proběhnou soudy, naskočí výživné - ať to neodnášejí děti víc, než je nezbytné. Jinak samozřejmě souhlas.

+3/−1
20.8.2014 16:10
Foto

K95l70á49r89a 36H60á81j51e91k 58V18e92l31i87n26s43k79á 7113179960219

souhlasím s přechodnou dobou!!!! Emoce opadnou a pak se dá řešit....vždyť jsou i manželství, co se rozvedli a pak zase vzali.....emoce jsou svinstvo, že ženy, co lezou do postele grrrrrrrrrr (nadpis článku a souhlas pana Hadiny s ním)

+1/−1
20.8.2014 16:41

J77a84n 24R29á52ž 1499513634780

Rozvod netrvá krátce a emoce jsou bez kontroly, když se pořád nevyživují, jen krátkou dobu. Jinak souhlas s "přechodnou dobou" ale i na te by se měl podílet manžel. Dokonce si myslím, ze americký model: Odejde manžel, živitel, tak musí platit tučné výživné i "bývalce". , odejde manželka...nedostane nic a výživné na dítě nesmí zvyšovat její životní úroveň...by se měl zavést i u nás. Zastávám názor, že ten,kdo je příčinou rozvodu, má být tvrdě ekonomícky postižen!

V USA je běžné, že když muž odejde za "mladým masem" nejenom odevzdá víc jak polovinu majetku, ale odvádí na výživném manželku a děti dvě třetiny svých příjmů a většině žen, které bezdůvodně opustí manžela, nejsou svěřeny děti do péče.

+2/0
20.8.2014 18:03
Foto

K64l26á65r77a 58H17á91j63e51k 16V15e47l17i27n15s90k50á 7653359630349

já nevím. pořád tam jsou emoce ;-(

0/−2
20.8.2014 18:09
Foto

J98a86n37a 62M20a55j29o46v85á 4195282716363

Proto ta přechodná doba. Půlrok jsem střelila proto, že je to obvyklá doba dohoření akutních krizí u (zdravých) lidí a taky doba, než docvakají ouřední razítka. 

Jinak s tím, že není správné, že rozvod je snadný (ne po stránce formalit, ale po stránce ekonomických důsledků) velmi souhlasím.

0/0
20.8.2014 20:25
Foto

K42a52r24í72m80a 34S78a38d94i11o 7590133592792

A jak byste řešil situaci, kdy za "mladým masem" odejde muž, který má podprůměrný plat a manželka je na mateřské dovolené? Tučné výživné manželka asi čekat nemůže... a když se manžel, pokud nemá příjem od zaměstnavatele, rozhodne neplatit, neexistuje zákonná páka, jak ho k tomu skutečně efektivně donutit. K exekuci je dlouhá cesta (z čeho má ta dotyčná třeba rok žít?) a ani ve vězení nesmí odsouzeného nikdo nutit k práci...

0/0
21.8.2014 10:38

J32a78r86d24a 86C38h78o77v87a12n67e12c 6861545763419

Pomáhat s rozvodem a po rozvodu znamená zvyšovat počet rozvodů a tím i počet deprivovaných dětí, pozdějších psychicky narušených dospělých.

Za rozvod by se mělo trestat a ne odměňovat.

0/0
21.8.2014 8:52
Foto

R87a42d21e73k 74P89o27l68i40c55k35ý 6381963371334

A jakpak byste řešil to, že jeden z manželů se stane např alkoholik nebo gambler?

Takže kvůli vině jednoho z manželů má druhý a děti trpět celý život /případně i něvěra manželů.....-to snad nemyslíte vážně.

+2/0
20.8.2014 18:24

J12a39r33d50a 59C71h31o88v92a58n54e49c 6561705933799

A co dělal druhý manžel, když jeho životní druh a láska padal do takového problému?

0/0
21.8.2014 8:53
Foto

R12a95d17e68k 48P39o84l88i14c20k56ý 6671613101804

Takže pokud jeden z manželů někoho zastřelí sedět půjdou oba?

proberte se-ne vždy se to dá zjistit včas a případně léčit

+3/0
21.8.2014 9:02
Foto

A49l63e10š 37H77o45d94i14n20a 9980499618294

Je vidět, že tuto reakci na můj článek napsala samoživitelka, neboli "potrefená husa". Upřímně, podpásovou argumentaci vdovami jsem čekal, už když jsem článek psal. A přemýšlel, jestli se o nich zmínit. Nakonec jsem to neudělal, protože kdo chce, pochopí, kdo nechce, stejně si bude mlít svou. V článku jsem ale jasně napsal, že výjimky existují ve všem - a malá část samoživitelek, které jsou vdovami, samozřejmě je a jsou právě tou výjimkou (pokud svého muže k smrti neuštvaly samy - viz třeba http://www.stridavka.cz/o-princezne-romane-aneb-ponauceni-pro-svobodne-pany-dil-1.html).

Čili existenci výjimek jsem jasně připustil, to by ale někdo nesměl článek překrucovat, případně vůbec vnímat, co je v něm napsané. A nemít rudo před očima, že ten bídák chce po ženách nějakou zodpovědnost za početí a další život dítěte. On dokonce chce, aby si dávala pozor, s kým leze do postele! Neslýchané!

+3/−2
20.8.2014 15:51
Foto

V34l43a56d73i60m53í38r 31K38r88o93u26p49a 8287408121132

Pana Hodinu vůbec neberte vážně. Ten svůj životní krach roubuje na všechno co se namane, jen když to má něco společného s ženami a dětmi. Hraje si na arbitra, a vůbec si neuvědomuje, že se většině lidí, kteří jsou svědky jeho fňukání, z něj dělá doslova špatně. Přízeň může nalézt jen u sobě podobných zkrachovanců. Kdyby to byli opravdu MUŽI, tak se dokážou oklepat a jít dál, založit si nové rodiny a neobtěžovat ty své bývalé. Není nic horšího, než chlap, co si myslí, že si může vydupat náklonnost, jedno zda žen, nebo vlastních dětí...

+7/−3
20.8.2014 15:18



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.