Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlasím s nadpisem článku.

3 1
možnosti
Foto

ach jo ;-(. Proč pořád házíte vinu jen na ženy?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

4 2
možnosti
JR

J40a51n 29R23á37ž

20. 8. 2014 15:55

Pár poznámek:

Sociální stát (má-li plnit svou funkci odpovědně) by měl pomoci jen tomu, kdo se dostal nezaviněně (a to rozvod není) do ekonomicky špatně řešitelné situace a to jen po dobu,kdy po něm nelze objektivně požadovat,aby se o sebe postaral sám. Takže vdova ano, rozvedená ne.

Nelze požadovat po státu, aby komukoliv pomáhal udržet si životní úroveň, kterou sám považuje za vhodnou.

Manželství vzniklo jako institut, který má primárně(!!) zajistit ekonomickou stabilitu rodiny. Kdo si to neuvědomí a vstupuje do manželství, aniž by měl ujasněno, že dříve to byl muž a dnes oba partneři, jsou schopni zajistit aby ekonomická stabilita zajištěna byla, nemůže po společnosti chtít, aby aby tento deficit odpovednosti stát sociálními dávkami suploval.

Závěr: Kdyby se k uzavření manželství,ale i k jeho opuštění rozvodem , přistupovalo odpovědněji, nebylo by tolik nářků na jeho dopady. Manželství má ryze soukromoprávní povahu a stát by do něj měl vstupovat co nejméně a už vůbec by neměl sanovat nějakými dávkami neschopnost partnerů být ekonomicky odpovědnými vůči sobě navzájem i ke společným dětem ........i v případě rozvodu.

7 1
možnosti
Foto

J91a78n66a 44M57a79j60o72v80á

20. 8. 2014 16:10

Byla bych mírnější a i po tom rozvodu na přechodnou dobu pomohla (jakási adaptační, třeba půlroční (?) fáze). Ona totiž situace, kdy takhle odpoledne přijde ženská z práce a manžel je pryč i s obsahem skříně, může nastat a pak je to dost drsné, než se v tom naučí aspoň trochu chodit, než proběhnou soudy, naskočí výživné - ať to neodnášejí děti víc, než je nezbytné. Jinak samozřejmě souhlas.

3 1
možnosti
Foto

Je vidět, že tuto reakci na můj článek napsala samoživitelka, neboli "potrefená husa". Upřímně, podpásovou argumentaci vdovami jsem čekal, už když jsem článek psal. A přemýšlel, jestli se o nich zmínit. Nakonec jsem to neudělal, protože kdo chce, pochopí, kdo nechce, stejně si bude mlít svou. V článku jsem ale jasně napsal, že výjimky existují ve všem - a malá část samoživitelek, které jsou vdovami, samozřejmě je a jsou právě tou výjimkou (pokud svého muže k smrti neuštvaly samy - viz třeba http://www.stridavka.cz/o-princezne-romane-aneb-ponauceni-pro-svobodne-pany-dil-1.html).

Čili existenci výjimek jsem jasně připustil, to by ale někdo nesměl článek překrucovat, případně vůbec vnímat, co je v něm napsané. A nemít rudo před očima, že ten bídák chce po ženách nějakou zodpovědnost za početí a další život dítěte. On dokonce chce, aby si dávala pozor, s kým leze do postele! Neslýchané!

3 2
možnosti
Foto

Pana Hodinu vůbec neberte vážně. Ten svůj životní krach roubuje na všechno co se namane, jen když to má něco společného s ženami a dětmi. Hraje si na arbitra, a vůbec si neuvědomuje, že se většině lidí, kteří jsou svědky jeho fňukání, z něj dělá doslova špatně. Přízeň může nalézt jen u sobě podobných zkrachovanců. Kdyby to byli opravdu MUŽI, tak se dokážou oklepat a jít dál, založit si nové rodiny a neobtěžovat ty své bývalé. Není nic horšího, než chlap, co si myslí, že si může vydupat náklonnost, jedno zda žen, nebo vlastních dětí...

7 3
možnosti
Foto

pan Hodina mě také napadl, když jsem na začátku četla, že slačna "četla od blogera hájícího" :-)...."Není nic horšího, než chlap, co si myslí, že si může vydupat náklonnost, jedno zda žen, nebo vlastních dětí..." R^R^R^

3 1
možnosti
Foto

Jo PS: já sama jsem si pro dávky nikdy nebyla.. ač bych nárok měla.. mám půjčené peníze a splácím. Naštěstí mám práci!

0 0
možnosti
Foto

já s vámi absolutně souhlasím, od toho přeci sociální dávky jsou.ale jeden problém s tím mám.už jsem se několikrát setkal s běločeškou, která má dítě s mužem, třeba ženatým a vede hrdinské řeči:"nic po něm nechceme, postaráme se sami" a jde si pro sociální dávky.a ještě nadává na cikány.

4 1
možnosti
JC

Já se o své děti starám. Řádně, jak mám, všem jsem dopřál vzdělání (a že zadarmo není, to ví každý rodič), s vypětím sil jsem jim zajistil všechny potřebné prostředky (a udělal jsem to rád). Proč ale mám platit ze svých daní cizí děti? Co je mně od toho, že některé ženy otce svých dětí vyhnaly a nedokáží s nimi teď vyjít natolik, aby je ti muži byli ochotni finančně podporovat? Proč na to mám doplácet já? Živím své děti a nechci živit cizí děti, protože o mé děti se také nikdo nestará a stát jim nic nedá.

A nepleťte do toho vdovy, zejména ne vdovy po mužích ve služebním poměru. Ty dostanou vdovský důchod, jejich děti sirotčí důchod, a pokud otcové zemřeli ve službě, tak náhradu na výživném, které by jim manžel a otec poskytoval.

A nepleťte do toho ani zdravotně postižené invalidy - proti pomoci těmto lidem nic nenamítám. Ale platit na cizí děti, kterým jejich rodiče rozbili rodinu a teď ani nejsou ochotni domluvit se na zajištění jejich potřeb, to tedy rozhodně odmítám.

12 1
možnosti
Foto

Leckterá ženy by ráda šla do práce, aby nemusela nikde žebrat... ale nemůže, protože jí nevemou dítě do školky...  Z jednoho platu  platit nájem, energie, jídlo atp. a soukromou školku.. to bohužel každá/ý nezvládne.. nemá pak jinou možnost než dát výpověď a jít žebrotou.. nerada

2 1
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1640x
Bývalá samoživitelka a  dobrodruh neustále .) 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy