Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nebo ho něco vystrašilo, tak zvolil taktiku "manželka"...;-)

0 0
možnosti

Kus oblečení zapomněla doma náhodou... Freud by k té "náhodě" asi řekl své :-)

1 0
možnosti
Foto

Občas po večerech jsou i bez manželky :)

0 0
možnosti
Foto

Chtěl prostě jen na pokec:) Co na tom?:)

1 0
možnosti
Foto

Jo, asi jo.) Však píšu, že blázen jsem dost možná já. Asi kdyby nevybočoval z průměru, je mi manželka šumák a neřešim.))

Jinak nemám dost íček k více komentářům, tak to napíšu sem. Pane Šindeláři..mno, to "zcizení" a zapomenutí mi taky pořád vrtá hlavou, fakt na náhody nevěřím:-)

Pane Mitáčku, až to přijde, tak to přijde. Ale až to přijde, tak hlasuju pro "plnej úvazek";-)

Pane Richtře, pohybuju, na gymnázium je syn ještě moc malý, ale u Holečků na zahrádce jsem parkrát byla i s ním8-o:-) a díky!V

Pane Žilko, chápu...ale..kdo se bojí, nesmí do lesa:-P

0 0
možnosti

On to třeba viděl jako dobrý skutek. Ženská je sama s dítětem a nemá s kým pokecat, tak se trochu obětuji...

0 0
možnosti
Foto

To je těžký, slečno Zuzano. Máte moc aktivit (dle popisek pod fotečkou) a tak si myslím, že chlapa nehledáte. Tipuji, že by Vám vyhovoval, jak jsem napsal jeden blogový článek, ambulantní vztah. Nic ve zlém, držím palceR^.V

0 0
možnosti

J56a98n 43R44i12c36h66t63e77r

15. 1. 2014 10:02

Ono to má i druhou stranu - třeba já jsem ženatec, leč dosud bezdětec. Ovšem velmi rád si sednu na dvojku s jinou kamarádkou než s manželkou. Nebo bych si sedl, moc často se to neděje. A klidně bych si zašel na víno i s cizí ženou, byla-li by sympatická, příp. jako bonus i hezká;-) Neznamená to, že bych s ní chtěl hned spát (a i kdyby, tak to neznamená, že to udělám), ale jako chlapovi mi zkrátka udělá dobře trocha toho nezávazného flirtu:-)

1 0
možnosti

J91a86n 26R75i28c89h26t95e43r

15. 1. 2014 10:44

Mimochodem, nedalo mi to, abych se nepodíval na Vaše stránky - udělala jste si u mě velké plus - ten, který má v oblibě kombinaci Vanessa, Doors, Jefferson Airplanes a 2 Unlimited je pro mě "celý člověk".;-D

BTW - kdybyste se pohybovala na Petřinách, pozdravujte ode mě gymnázium Nad Alejí a restauraci U Holečků (tato dvě místo pro mě byla kdysi velmi provázaná;-))

0 0
možnosti

Ale to nesmíte  vykládat takhle veřejně, utečou.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS