Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Samotný systém rodičovského příspěvku je špatně nastaven. Spravedlivější bylo to, co fungovalo desítky let před tímto paskvilem.

0 0
možnosti

Zbytečně to bagatelizujete.

0 0
možnosti

Jsem ten poslední kdo by nepřál dětičkám pohodový start, stejně jako kvalitní učitele výborně placené. Problém je, že těch požadavků na AB a Šilerku je tolik - sociální služby, kultura, hasiči, školství, vojsko, četnictvo atd. Nechtěl bych být v kůži těch dvou. Mají k dobru tak 3 miliardy za seniorské slevy (mládež odbourávat asi nebudeme).

Jen bych dodal - perioda rodiny s malými dětmi vždy znamenala pokles hmotné úrovně. Ale zase velikou radost z potomků. V mém případě kdysi mi pomohli rodiče, nyní já to oplácím zase svým dětem a vnukům.

3 0
možnosti
Foto

Pane Kuchto, já byla s prvním synem sama, od 4. měsíce těhotenství do jeho 4 let. Čerpala jsem rodičák ve výši 11 500 Kč měsíčně, protože žít z nějakých 10 tis (7 tis rodičák +3 tis alimenty) dnes v Praze... Rodiče bohužel nejsou v pozici, kdy mě mohli finančně podporovat. Do práce jsem se vracela, když byli synovi dva roky a tři měsíce na plný úvazek.

Myslím, že i dnes je v podobné situaci mnoho dalších matek, ev i otců, že si vzali maximum, aby přežili. Nyní by měli přijít o navýšení? Když sousedka je doma s malym do 4 let a dostává více a více? Není to o závisti, sám víte, že každý chce pro své dítě to nejlepší a ano, nejlepší věci jsou zdarma, obejmutí, poslechnutí, ale proč nemít pár korun na výlet, na zdravé boty atp. když ta možnost se tu NABÍZÍ. Stačilo by postupovat dle zákona. Pokud není dostatek peněz, může se rodičák stupňovat a vymyslet takový systém, aby nebyl nikdo vyloženě vyřazen. Rozpočítat celkovou částku jinak.

0 0
možnosti

Nebo by to hodný strejda Bureš mohl udělat jako když slibuje co bude v roce 2035 atd

0 0
možnosti
Foto

Co bude v roce 2035 uměl hezky a s úsměvek od ucha k uchu slibovat svého času například také srandista Bohuslav Sobotka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1640x
Bývalá samoživitelka a  dobrodruh neustále .) 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy